Hebat sungguh perancangan-Mu!

Semalam semasa berbicara dgn seorang sahabat pasal keadaan mak aku, ttbe dia ckp :

"Case tu urgent, tp still kena tggu lama utk tau result? takpe sabar Mira.... Allah panjangkan masa utk kau berdoa.."

bila aku fikir blk, alangkah indahnya percaturan Ilahi. selama ni aku betul2 marah bila dpt taw dr mak yg result test tu lambat lg keluar... rupe2nya ade hikmah besar disebaliknya. cube kalau result tu taw dlm 2 3 hari je? mesti aku xsempat nk doakn mak byk2. Subhanallah. mmg benar perancangan-Mu itu lah yg TERBAIK.

Dan Alhamdullilah. dgn keadaan skrg, masih menunggu dan berdebar2 nk taw result test tentang penyakit mak aku, aku semakin dekat dengan-Nya. aku semakin menghargai mak aku.. kalau dlu call seminggu sekali...sekarang dah call 2 hari sekali.... aku dah semakin redha walau ape pon keputusannya nanti,sebab hanya Allah yg tahu ape yg terbaik buat kami... Subhannallah.

Ampunkan aku, ibu bapa ku, guru2ku, serta rakan2 ku Ya Allah.