Allah Maha Kaya

tomorrow it is .
the day that we've been waiting for.
I text this to Abah ;

"My prayers will always be with you, Abah. Hopefully everything's gonna be fine, Insyaallah. ameen"

and Abah replied ;

Thank you, for your wish and prayer to Allah. and hoping that everything is fine too Amirah. InsyaAllah.

I love you...

my sis in law said that her friend's father took 72 hours for the same operation.
tapi abah cakap nanti takde la lama sangat...
I seriously wanna go back! :( I wanna be beside them!
hmm...

abah cakap ; takpe... dun worry. belajar je rajin2. takyah balik... takde pape ni. klu Allah nak tarik nyawa, kita tak boleh nak buat ape.. kite boleh doa je...jgn risau sgt2 ok?

kakak ipar ckp ; takpe... everything still under control lg... kitorg ade utk jaga mak n abah... jgn risau...study je rajin2 ok? Jangan down2 sbb nanti mak n abah lg risau... jgn sedih2 and be strong for them ok...

semua tak bagi blk...
tapi....
nak blk jugak... please? :(
nak jaga mak n abah...
nak masakkn utk mak n abah...
please?????????? Ya Allah ;'( perkenankan lah ....

Ya Allah, Kau panjangkan lah usia ibu dan bapa ku agar sempat aku membalas jasa-jasa mereka...
Ameen..

kawan-kawan aku sangat baik... diorg bg kata-kata semangat...
buat aku terus boleh berdiri... bersabar.. dan redha dengan ketentuan Ilahi..
Ya Allah, Alhamdulillah !
jangan Kau tarik nikmat itu...aku merayu...
diorg sume buat aku sedar.. I'm not alone :')
Time kasih sahabat, hanya Allah dapat balas segala jasa2 kalian..
dan makin kerap aku dengar sahabat2 cakap ;

"Allah loves you, "

daripada sahabat2 ku yg berbeza... Sungguh indah percaturan-Mu itu, Ya Allah..
Kau ingin aku tahu ujian ini adalah sebagai langkah utk aku makin dekat padaMu..
Subhanallah.. tersentuh hati ni.
dan oleh itu, aku semakin mengenali erti persahabatan...
betapa pentingnya seorang sahabat, dalam hidup kita...
betapa mendalamnya maksud kehadiran mereka..
dan makna yg diorg nk bawak dalam hidup kita.. sangat2 berharga..
:) aku sayangkan mereka Ya Allah, kerana-Mu..
berkatilah mereka ..
ameen..