^___^

Bismillahirahmanirrahim...

Alhamdullilah...
What a tiring and long day :)
tapi best! hee. Rasa happy dan semakin dekat dgn-Nya.. *amin*

kuliah Buyutina Fil Ramadhan kat Mounts Bay..
byk pengisian yg aku dpt.. santapan rohani yg tiada tolok banding! *winkwink*
makanan pon sedaaaapp.. Alhamdulillah. nsk tomato, lauk ayam kurma!
dalam hati segan sendiri sebab lelaki masak rasa mcm lg sedap dr masakan sdri *malu!*
tapi takpelah kan dalam proses blaja lg hehe.
byk sgt input yg aku dpt, drpada Pak Ngah sebagai pnyampai ilmu..

sebelah malam pulak dapat jemputan ke rumah Kak Syara,
utk bacaan Yasin agar rumah baru diberkati-Nya..
dapat makan free lg! kali ni nsk ayam pulak..
fuuuhhh. Alhamdullilahhh. syukur nikmatMu, Ya Allah
disamping mengeratkan lg ukhuwah yg terjalin :))

ingin aku luahkan kat sini tentang semua ilmu2 yg aku dapat td..
tapi masa tak mengizinkan...maybe some other time? Insyaallah...
early a.m class tomorrow.. no sigh-ing Mira!
go go chaiyok!

Alhamdulillah atas kasih sayangMu Ya Allah :)
kurniakan lah aku ketenangan dan ketetapan hati...
serta satukan lah hati-hati kami atas dasar agamaMu dan kerana Mu..
ameen ya rabba a'lamin...